Aparat do terapii wg. A. Tomatis - Uwaga Słuchowa PRO - PAKIET AKCESORIA + DIAGNOZA + TERAPIA
towar niedostępny

Opis
Uwaga Słuchowa Pro - najwyższy standard na rynku!
PAKIET AKCESORIA + DIAGNOZA + TERAPIA
>>Tutaj pobierzesz broszurę zestawu
>>Tutaj pobierzesz dokładną specyfikację zestawu
Na dole strony znajduje się dokładna specyfikacja zestawu w formie edytowalnej.
Wyposażenie standardowe aparatu:
• elektroniczne ucho – moduł dźwiękowy zestawu terapeuty – 1szt.
• zintegrowane słuchawki powietrzno-kostne – 4 szt.
• mikrofon pulpitowy – 1 szt.
• pendrive z aplikacją terapeuty wraz z podręcznikiem użytkowania w wersji
elektronicznej oraz bazą utworów muzycznych będących podstawą terapii – 1 szt.
• listwa przeciwprzepięciowa – 1 szt.
• umowa licencyjna na czas nieokreślony – 1 szt.
• dedykowany laptop – 1 szt.
• dedykowane urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
• instrukcja instalacji – 1 szt.
• możliwość darmowego wypożyczenia sprzętu do terapii Neurofeedback w celach diagnostycznych na okres przynajmniej 1 miesiąca - 1 szt.
• przeszkolenie z obsługi sprzętu do terapii neurofeedback
• moduł nostres
-
- "Gniotek" antystresowy 4 szt.
- Kula lub kostka "labirynt" do uspokojenia, ćwiczenia koncentracji oraz cierpliwości - 4 szt.
- Kula manipulacyjna z otworami do oznaczonymi kolorystycznie - 4 szt.
• moduł nolimit
-
- licencja użytkowania na czas nieokreślony
- stałe wsparcie merytoryczne i techniczne
- wsparcie 24h/7 dni w tygodniu
• moduł akcesoria
-
- zestawy pomocy terapeutycznych, w zestawie: wycinanki, malowanki, karty do gry, pisaki, farby i inne - 16 zestawów
- akcesoria do utrzymywania czystości i dezynfekowania słuchawek oraz sprzętu - 2 zestawy
• Do zestawu zalecane są programy edukacyjne Edusensus zwiększające efekty terapii oraz pozwalające na terapię konkretnych deficytów.
Do Pakietu Kompletnego zalecamy:
>>Każdy uczeń to zdolny uczeń
>>Logopedia PRO - pakiet Gold
Oraz tegoroczną nowość:
>>Spektrum Autyzmu PRO
Tylko do końca roku darmowa dostawa i szkolenie z obsługi sprzętu u Klienta na miejscu!
Nowe unikatowe funkcje aparatu:
• system oparty na sprawdzonej i skutecznej metodzie profesora Alfreda Tomatisa,
• ponad 300 gotowych programów terapeutycznych opracowanych pod kątem zaburzeń takich jak: autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, mózgowe porażenie dziecięce, ADHD, ADD, zaburzenia mowy i języka, specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, dyskalkulia, dysortografia),
• ponad 90 programów wspierających naukę 7 języków obcych (rosyjskiego, angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego, chińskiego i arabskiego),
• możliwość nagrania i wykorzystania głosu matki podczas terapii,
• możliwość prowadzenia terapii 1–4 uczniów jednocześnie na indywidualnie dobranych programach terapeutycznych,
• zaawansowana technologia wykorzystująca najnowsze rozwiązania sprzętowe,
• muzyka w formacie 24 bit/48kHz, przechowywana na dysku twardym komputera i udostępniona z poziomu aplikacji terapeuty,
• aplikacja terapeuty umożliwiająca ułożenie indywidualnego programu terapeutycznego, porównywanie postępów i zarządzanie danymi pacjentów,
• szeroki zakres wsparcia merytorycznego w postaci profesjonalnego szkolenia,
• wsparcie techniczne po zakupie.
Zastosowanie aparatu:
• terapia trudności szkolnych, takich jak: dysleksja, dyskalkulia, dysgrafia,
• terapia pacjentów z zespołem Downa, zespołem Aspergera, autyzmem, ADHD, mózgowym porażeniem dziecięcym,
• edukacja włączająca, wyrównywanie szans edukacyjnych,
• wspomaganie umiejętności uczenia się,
• wspomaganie nauki 7 języków obcych (angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, chińskiego, arabskiego, rosyjskiego) – udowodniony skrócony czas potrzebny do nauki języka obcego o 26%,
• wsparcie konkretnych sprawności i obszarów: czytanie, pisanie, logiczne myślenie, rozwój mowy, funkcje słuchowo-językowe, komunikacja werbalna, motoryka duża i mała, lateralizacja prawouszna, koncentracja, pamięć.
UWAGA SŁUCHOWA PRO odpowiada ogólnym zasadom oraz celom pracy dydaktycznej i terapeutycznej z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawiera ponad 400 gotowych programów opracowanych pod kątem terapii zaburzeń takich jak: autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, mózgowe porażenie dziecięce, ADHD, ADD, zaburzenia mowy i języka, specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, dyskalkulia, dysortografia) oraz wspomagających naukę 7 języków obcych.
Proponowane ćwiczenia, ułożone zgodnie z metodyką terapii pedagogicznej, stanowią jedynie sugestię w prowadzeniu zajęć, ponieważ sposobów pracy z zestawem jest wiele. Program zawiera gotowe programy terapeutyczne opracowane z myślą o konkretnych dysfunkcjach, ale pozwala również (po II stopniu szkolenia) na ułożenie indywidualnego programu terapeutycznego dla określonego pacjenta. Autorzy wyszli z założenia, że najlepszego doboru metod dokona terapeuta/nauczyciel znający dziecko i pracujący z nim na co dzień.
O metodzie wg prof. A. Tomatis:
Metoda prof. Alfreda Tomatisa to trening kształcenia uwagi słuchowej i modyfikacji słyszenia na poszczególnych częstotliwościach, co wpływa zarówno na poprawę percepcji słuchowej, jak i na trwałą modyfikację głosu. Profesor Alfred Tomatis udowodnił, że narząd słuchu w znacznym stopniu oddziałuje na zmysł równowagi, koncentrację, koordynację ruchową, a także na napięcie mięśniowe. Za pomocą odpowiednio filtrowanych dźwięków muzyki Mozarta i chorałów gregoriańskich stymulowane są ośrodki w korze mózgowej. Dzięki temu zwiększa się wydajność recepcyjna mózgu oraz polepsza percepcja bodźców zewnętrznych, co umożliwia pacjentowi wyższy poziom funkcjonowania w sferze motorycznej, językowej, komunikacyjnej i społecznej. Terapia jest odpowiednia dla odbiorców w różnym wieku. Doskonale sprawdza się w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi.
Badania i wyniki
Wyniki testu próbnego przeprowadzonego w latach 2006–2009: tabela prezentuje wyniki standardowego testu z matematyki przed zastosowaniem metody prof. Alfreda Tomatisa i po przeprowadzeniu treningu. Wyniki zostały zebrane w czasie jednego roku szkolnego w przedszkolu Europaschool w Belgii*.
Wyniki 3-letniej terapii przeprowadzonej w ramach projektu “Uwaga! Sposób na sukces”. Terapii poddano dzieci z klas I-III w 70 polskich szkołach. Projekt był finansowany przez UE i zrealizowany przy współpracy z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie.