KAŻDY UCZEŃ TO UCZEŃ ZDOLNY
Opis
Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY
Multimedialne oprogramowanie wspomagające rozwój predyspozycji i uzdolnień dzięki zajęciom prowadzonym metodą projektu edukacyjnego.
Program multimedialny Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY został przygotowany dla uczniów klas początkowych szkoły podstawowej, w wieku 6–10 lat; do realizacji w toku zajęć dydaktycznych oraz na zajęciach dodatkowych.
Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY to:
- jedyny na rynkuprodukt multimedialny do wspomagania pracy metodą projektu edukacyjnego,
- kształcenie KOMPETENCJI KLUCZOWYCHjako połączenia wiedzy, umiejętności i postaw odpowiednich do sytuacji,
- stymulacja rozwoju poznawczego, emocjonalnego i motorycznego,
- integracja wiedzy szkolnej i pozaszkolnej,
- produkt przygotowany przez profesorów edukacji wczesnoszkolnej.
Teraz na PENDRIVE! Łatwa instalacja i jeden numer licencji!
UWAGA! Program multimedialny Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY stanowi doskonałe uzupełnienie projektu rządowego „Aktywna tablica”.
Opis szczegółowy
Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY jest programem, który:
- wspomaga rozwój predyspozycji i uzdolnień dzieci,
- kształtuje myślenie strategiczne,
- uczy, jak formułować hipotezy,
- rozwija umiejętności abstrahowania, wnioskowania i dedukowania,
- uczy dzieci współdziałania w grupie, dzielenia się zadaniami i odpowiedzialnością za ich wykonanie,
- stymuluje ciekawość poznawczą,
- uczy zaradności i przedsiębiorczości,
- pozwala nauczycielowi na organizację zajęć dla dzieci przejawiających ponadprzeciętną ciekawość świata,
- powstał we współpracy z przedstawicielami świata nauki.
Program składa się z 5 bloków tematycznych:
- Świat wokół nas
- Wynalazki
- Kompas, mapa, GPS
- Co w trawie piszczy?
- Sami też to potrafimy!
W każdym z nich nauczyciel znajdzie sugestie dotyczące realizacji w sumie 25 różnych projektów. Zaproponowane zagadnienia są związane z treściami, które uczeń poznaje w szkole, ale sposób ich zaprezentowania odbiega od tego znanego dzieciom z tradycyjnych podręczników.
Program Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY wspiera realizację podstawy programowej na pierwszym etapie edukacyjnym (klasy 1-3).
Z ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej.
Program współpracuje również z:
- tablicą interaktywną,
- komputerem z panelem dotykowym.
Wymagania techniczne
• Windows 7/8/10 - wersje 32- i 64-bit
• Procesor 2,4 GHz
• 1 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 2 GB (dla systemu 64-bit)
• Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
• Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
• Mysz lub inne urządzenie wskazujące
• Port USB 2.0/3.0
• 700 MB miejsca na dysku twardym
Program pozwala nauczycielowi na organizację cyklicznych zajęć dla dzieci przejawiających ponadprzeciętną ciekawość świata, a także tych, które chcą twórczo uczestniczyć w projektach realizowanych w ramach zajęć dydaktycznych.
• Stymulowanie ciekawości poznawczej, kształtowanie myślenia strategicznego |